Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Wątek dla wielbicieli wnętrz i ogrodnictwa. Wszystko, co musisz wiedzieć o sklepach z asortymentem przydatnym przy budowie i urządzaniu domu i ogrodu.
Awatar użytkownika
trypolka
Posty: 82
Rejestracja: 03 lis 2019, 21:26

Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: trypolka »

Czy ktos z was mial moze okazje korzystac z uslug pethelp? Czytalam ostatnio o tych pakietach i wydaje sie to mega oplacalne :) Mieliscie doswiadczenia jakies?
Awatar użytkownika
ursyn
Posty: 9
Rejestracja: 20 sty 2020, 20:42

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: ursyn »

Ja mam pakiet mini dla mojego maltanczyka, juz pol roku korzystamy, spoko opcja ogolnie, mozna zaoszczzedzic :)
Awatar użytkownika
maniaczka
Posty: 93
Rejestracja: 15 lip 2019, 22:03

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: maniaczka »

to prawda, mozna sporo zaoszczedzic,widze sama po sobie, dosc czesto chodzimy na wizyty z psem wiec wiem z doswiadczenia ze sie oplaca
Awatar użytkownika
Guziczek12
Posty: 79
Rejestracja: 06 sie 2019, 12:07

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: Guziczek12 »

Długo leczyliśmy naszego psa i wydaliśmy mnóstwo pieniędzy. Pan lekarz powiedział, że gdybyśmy wcześniej wykryli chorobę, to byłoby szybciej i bez tylu stresów.
Awatar użytkownika
Majorka44
Posty: 19
Rejestracja: 05 wrz 2019, 12:47

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: Majorka44 »

Każdy kto od lat ma zwierzaka, dobrze wie ile kosztują wizyty u weterynarza..DUŻO. Ciekawy pomysł z miesięcznymi ratami.
Awatar użytkownika
mandaryna
Posty: 27
Rejestracja: 24 mar 2020, 21:32

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: mandaryna »

Przyznam się wam, że dopóki nie miałam psa nie sądziłam, że może tak często chorować ;) Myślałam, że to raczej odporne zwierzaki. Zaczęłam dużo czytać o psich chorobach https://johndog.pl/blog/zdrowie/serce-p ... -wiedziec/, żeby znać ich objawy. Wtedy mogłabym bardzo szybko zareagować. Nie wiedziałam również, że są takie pakiety u weterynarza.
Awatar użytkownika
White
Posty: 138
Rejestracja: 16 wrz 2019, 13:06

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: White »

Jeżeli szukacie sprawdzonej przychodni weterynaryjnej w Warszawie to polecam zajrzeć na https://weterynariaradosc.com.pl/. U mnie mają od dawna ogromny plus - mój pies zawsze może u nich liczyć na odpowiednią, profesjonalną opiekę. To doskonali specjaliści z prawdziwego zdarzenia.
Awatar użytkownika
alena
Posty: 198
Rejestracja: 05 gru 2019, 12:30

Re: Czy ktos wykupowal pakiet pethelp dla zwierzaka?

Post autor: alena »

Szczerze mówiąc to nie. Nasz piesek jest raczej zdrowy, ale wiadomo - czasami coś się wydarzy i konieczna jest wizyta u weterynarza. Chodzimy do https://www.vet4pet.pl/ bo mamy pewność, ze to najlepsza klinika weterynaryjna w całej Warszawie.
ODPOWIEDZ