meble loftowe

Wątek dla wielbicieli wnętrz i ogrodnictwa. Wszystko, co musisz wiedzieć o sklepach z asortymentem przydatnym przy budowie i urządzaniu domu i ogrodu.
Awatar użytkownika
orulaa
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2019, 6:07

meble loftowe

Post autor: orulaa »

możecie dać namiar na jakieś sklepy internetowe ( lub stacjonarne z okolic Wałbrzycha) gdzie kupię fajne meble nadające się do mieszkania urządzonego w stylu loftowym ? chodzi o połączenie drewna z czernią/granatem najlepiej. dzięki!
Awatar użytkownika
tutsi
Posty: 30
Rejestracja: 07 paź 2019, 21:26

Re: meble loftowe

Post autor: tutsi »

oj stacjonarnie to nie wiem bo jestem z warszawy ale mogę dać ci namiar na producenta takich mebli - george azzar. sama mam od nich stolik i biurko - mega są!
Awatar użytkownika
kixia
Posty: 55
Rejestracja: 30 wrz 2019, 21:56

Re: meble loftowe

Post autor: kixia »

potwierdzam, ja kupowałam u nich stół do jadalni z krzesłami i szafki nocne. z tym, ze ja wybrałóam polaczenie drewna z białym metalem ( to bardziej styl skandynawski ale wystarczy wymienić to na metal czarny i bedzie wypisz wymaluj loft ;p )
Awatar użytkownika
orulaa
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2019, 6:07

Re: meble loftowe

Post autor: orulaa »

ooooo mega dziękuje Wam bardzo za namiar! Na pewno zerkne, oni mają meble gotowe czy robia je na wymiar?
Awatar użytkownika
kixia
Posty: 55
Rejestracja: 30 wrz 2019, 21:56

Re: meble loftowe

Post autor: kixia »

na wymiar :) możesz sobie sama ustalić jaki ma być rozmiar, jakie połaczenie własnie tworzyw itd. fajne jest też to, że producent daje na nie aż 100 lat gwaranacji ( pierwszy raz się z tym w ogole spotykam).
Awatar użytkownika
orulaa
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2019, 6:07

Re: meble loftowe

Post autor: orulaa »

dzięki za info :) przeglądałam katalog i zastanawiam się nad wyborem ze 3 dni ale w końcu z meżem zrobiliśmy listę zakupów i zamówienie złożyliśmy zaraz po nowym roku :) także teraz czekamy :)
Awatar użytkownika
Koala33
Posty: 44
Rejestracja: 17 wrz 2019, 17:38

Re: meble loftowe

Post autor: Koala33 »

Super są meble loftowe ;) Ja własnie takie mam w kuchni. Poza tym jak juz urządzacie dane pomieszczenieto warto pomyślec o czymś takim jak odpowiednie wykończenie czyli między innymi sa to gniazdka czy włączniki, bardzo dobre są z ospela.
Awatar użytkownika
kixia
Posty: 55
Rejestracja: 30 wrz 2019, 21:56

Re: meble loftowe

Post autor: kixia »

ooo no to super, fajnie :) spoko tych kilka tygodni szybko minie a potem bedziecie sie cieszyć super mebelkami :) Daj znac jak już dotrą jestem ciekawa Waszych wrażeń :)
Awatar użytkownika
cichutka0
Posty: 121
Rejestracja: 07 sie 2019, 16:27

Re: meble loftowe

Post autor: cichutka0 »

Mnie się najbardziej podobają meble minimalistyczne i nowoczesne, coś takie jak te https://nowameblarnia.pl/stoly/stol-dre ... zesny.html . Oczywiście jakby miała dla siebie kupować przykładowo stół, to wybrałaby drewniany. Wiadomo, że drewno jest bardzo trwałym materiałem.

szotka pasta
Awatar użytkownika
Kaja
Posty: 374
Rejestracja: 23 maja 2019, 14:02

Re: meble loftowe

Post autor: Kaja »

My większość mebli do naszego mieszkania zamówiliśmy przez internet. Na przykład na piękne i wyjątkowe meble kuchenne trafiliśmy w sklepie internetowym https://sklepabcmeble.pl/26-meble-kuchenne. Meble te wcale dużo tam nie kosztują, a są bardzo solidne i dobrej jakości. Polecamy więc się rozejrzeć ;)
Awatar użytkownika
orulaa
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2019, 6:07

Re: meble loftowe

Post autor: orulaa »

okej na pewno dam znać, na dniach już powinny być u mnie :) siedze i czekam jak na szpilkach haha:)
Awatar użytkownika
White
Posty: 138
Rejestracja: 16 wrz 2019, 13:06

Re: meble loftowe

Post autor: White »

Kupiłem sobie kiedyś loftowe krzesła do salonu i jak do tej pory jestem z nich zadowolony. Całkiem dobrze się prezentują i nieźle trzymają, ale w zasadzie trochę za nie zapłaciłem. ;)
Awatar użytkownika
kixia
Posty: 55
Rejestracja: 30 wrz 2019, 21:56

Re: meble loftowe

Post autor: kixia »

no to ja tu czekam razem z Tobą :) podejrzewam, ze meble są już u Ciebie także koniecznie pisz jak tam :)
Awatar użytkownika
mateusznowakpl
Posty: 1
Rejestracja: 05 mar 2020, 14:41

Re: meble loftowe

Post autor: mateusznowakpl »

Ja również większość przez internet. Sofę jednak wziąłem z firmy KLER, niektóre rzeczy też z BeFame (takie tańsze kler)... ogólnie wybór jest duży.

Stól z meblownii czy jakoś tak chyba (internet) natomiast krzesła pamiętam, że stąd - krzesło margo.
aśka11

Re: meble loftowe

Post autor: aśka11 »

Meble loftowe charakteryzują się surową formą, najczęściej wykonane są z takich materiałów jak metal, szkło czy beton. Na tej stronie https://jumeble.pl/blog/meble-industria ... etrzach-n2 znajdziecie wiele cennych wskazówek, jak urządzić mieszkanie w stylu industrialnym.
Awatar użytkownika
dawidowski
Posty: 10
Rejestracja: 02 wrz 2020, 10:54

Re: meble loftowe

Post autor: dawidowski »

W tej kwestii odsyłam do sklepu https://dominova.com.pl/meble-do-food-court-cat-180 skąd sam zamówiłem sobie kilka mebli do domu. Słowo wyjątkowy design nie oddaje nawet w połowie tego co oferują. Jest i retro i nowocześnie, a wszystko w moim zdaniem, akceptowalnych cenach.
ODPOWIEDZ